Mjaauu

Åh, vilken härlig dag. Tralalalalala
Sol och det börjar grönska. Jag funderar på en joggingrunda för att lätta på tankarna.
Har haft idrott hela dagen. Vi var ute och promenerade med klassen på morgonen tsm med Shuman för att leta yttligare vårtecken. Vi har kört superstar och dansat Cha-Cha och påbörjat låtval inför koregrafin.
Börjar känna ångest inför fredag vilket medför Nationella. styrp mig ! Jag tror anna oxå gruvar sig en hel del, det gör vi båda. På tal om en annan Anna. Min gayAnna, som hon själv utger sig för att vara i mina nedre blogginlägg, kommer ner till Sthlm på tisdag så det bli alldeles säkert en fika tsm med henne i det förhoppningsvis fina vårvädret. Myspys säger jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0