21 December

Ännu en snörik morgon med minusgrader. Fast idag är lite mörkare ute, halv dimmigt. Kändes iaf väldigt bra att vakna i morse eftersom att jag visste att jag kunde somna om igen om jag ville. Det gjorde jag och vaknade halv tio igen. Imponerande eller hur.

Idag har jag ingenting planerat. Jag ska bara mysa runt. försöka ta mig ut med Brandy och leka i snön som hon älskar. Ska försöka få tag på Putte och fråga om han kan köpa min vita glitterspray till julgranen. I och för sig så får jag den inte förän på tisdag kväll men det ska inte världen gå under för. Mamma stökar runt i huset och verkar vara stressad och på dåligt humör. den allra vanligaste kombinationen antar jag.

Håll igång !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0