don't you let me go, let me go tonight

Jag är faktiskt trött efter en, tja ganska värdelös dag. haha.
Var upp och i gång klockan sju med förberedelserna inför lite utförsåkning i Åre med Sandra. Tyvärr blåste det upp till strom och isen under snön blottades. Inte den ultimata skidåkardagen med andra ord, nej. nerfart efter nerfart stängdes av och till slut även transportvägen till VM 6an. Men jag och Sandra behöll humöret på uppe och började vandra med pjäxor och skidor upp mot byn igen. Blev en lite kortare dag än väntat men dock i trevligt sällskap. Slutade med att vi tog en liten fika och babblade om gamla minnen.

Känner mig aningen sensitiv idag. Vet ej varför- kanske sömnbrist ?
Imorgon kommer Christoffer och hälsar på. Vi har planera en en riktig frilufsdag med skoteråkning, pulka, skidor och rundvandring i mitt lilla kluk. Ja, i byn !

Håller på att försöka lösa mitt lilla beskymmer om hur jag ska ta mig ner till sthlm tidigare. Min flygbiljett gick inte att omboka och jag känner för att kasta tomater på nextjet ! Känner mig lite upprörd över det här, Faktiskt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0