Det som gör oss spontana

Hej blogg och allt annat !
Blev lite ändrade planer angående nerfärden. Tog fylget i torsdagskväll och kastade i princip 700 kr i sjön när jag skulle kunna resa för 270 dagen därpå.
Iaf så anlände tre mycket trötta personer till tyresö kvart i elva på torsdagkvällen. Vi hämtade ut nycklarna till lägenheten och sen var det bums i säng. Jag och Sanna sov ute på balkongen och fick se tyresö somna in från bädden där vi låg. Mysigt.
På morgonen vaknade jag av skrällande ljud från bilar och med en surrande humla runt huvet. Egentligen skulle Sanna och Hampus åt ut till skärgrårn men tack vara det trista vädret med regn och dundrande åska, så gav dem med sig och vi åkte in till stan en sväng eftersom att jag skulle ut till ön tsm med Malin, emlie, Linn och co.
Väl på centralen så ändrades planerna återigen, av vissa andledningar var min frustation påhög nivå. Jag satte mig ¨på ett tåg till min kära barndomsstad och talades vid med Therese som jag inte träffat på så länge. Mycket bra för senare under kvällen hamnade jag tsm med både nya och gamla vänner hemma hos Johannes på polparty.
Helt okej. Jag blev i puttade i plurret med min nya skära klänning på, som jag verkligen hoppas inte missfärgas av kloret. hur som helst så hade jag verkligen en dunder trevlig kväll och det känns bra !
Jag och therese kom hem runt tre i natt så jag sov här och har nu tagit beslag på hennes dator medans hon ligger och snarkar ikapp med vovven. Ibland är det jobbigt att vara morgonpigg.

Idag tror jag att vi skulle lunscha på stan sen får vi se vad som händer ikväll om jag får tag på Malin och åker dit eller om jag blir kvar en natt till i katrineholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0