Tillbaka i Jämtland

Så var man hemkommen för ungefärr tre dagar sedan. Hem till vackra jämtland efter en visit nere i sthlm.
Therse och jag fick ta bussen upp i söndags. Kul med lite resesällskap. Hon åker hem nästa måndag, vilket betyder att hon kommer stanna under Kluksfestivalen. Det blir super bra.
Det som är jobbigt just nu är att jag ligger efter jätte mycket i sömn. Har inte sovit en hel natt sen jag vet inte när! och ni som känner mig vet att jag blir på ett jävulskt dåligt piss humör när jag inte sover ordentligt. Idag vill jag döda hela världen och bara lägga mig ner med fejjan i kudden skrikandes och grina. Sen vill jag plocka av alla getingars vingar och sticka dem med en nål i sidan. Flugorna kan oxå gå och ta sig. Alla möjliga irritationsmoment påverkar mig. Stackars Therese som måste ha och göra med mig. Fast jag måste säga att jag lyckas hålla masken väldigt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0