Vi flänger runt i storstaden

Hallå !
Just nu har jag tagit mig en tripp till Malmköping för att ha chillkväll med två av världens bästa tjejer. Malin och Emelie såklart. Tre trötta tjejer har under dagen lökat runt i sthlmslän bara för att ta sig hit till kvällen.
Gårdagen bestod av en riktig mysig tjejkväll hemma hos Malin. Mycket skratt och prat för en väldigt sen kväll. Idag var alla döda och hälften verkade känna av en viss bakfylla. Själv är man så smart så man klara sig undan.
Imorgon för vi kosan vidare till Etuna och sedan upp till sthlm igen på onsdag.
Det är verkligen så skönt att få träffa alla igen. Men nästa vecka åker jag förmodligen hem igen och då gör min kära barndomsvän Therese mig sällskap och stannar någon vecka. Det blir roligt.
Men nu ska jag fortsätta spendera tid med Mallis och Fläskis.

Och just det, på fredag hoppas vi på fint väder så det blir chillgrill i Tanto

hejfej

Kommentarer
Postat av: Malin :D <3

Ssteeeeak' :D <3

vi är bäst!

2009-07-07 @ 18:50:56
URL: http://datt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0