Det är ju typisk

Okej... Just nu känner jag mig lite less. Vill ni veta vrf ? höra den bistra sanningen? Jag har inte längre någon telefon, för den är förhoppningsvis STULEN ! Har inte heller längre några solbrillor.  Detta får en första plats i dissar listan, verkligen !

Om vi bortser från det dystra som står ovan så hade jag en otroligt trevlig kväll i goda vänners lag. Heeelt perfa !

Ïkväll får vi se om det pallrar sig hit lite folk för myspys. Annars är det dansgalan som står högst upp på listan, den äger rum i morgon. peppa peppa ! Fast jag känner mig egentligen inte ett dugg sugen efter bortgången av telefon och brillor. Får se hur det blir med nytt nr osv. Jag återkommer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

stulen ? nejnej, fyllepära du tappade den :p

2009-05-06 @ 17:32:45
Postat av: linnea

stulen ? du tappa den fyllepära :p

2009-05-06 @ 17:35:40
Postat av: Mysan själv !

nää, lugn nu ! Jag tappade den efter jag pratat klart, gick hundra meter innan jag märkte det och gick tillbaka. då hade någon av pundarna redan tagit den ! morr!

2009-05-06 @ 20:11:00
URL: http://mywestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0