13 Oktober

Hejsan hoppsan i galoppen, eller hur vi brukar säga (:
Idag har det varit en riktig höstdag. Regn, blåst och kyla. Som en enkel höstdag ska se ut. Trots detta hr jag lyckats bibehålla mitt goda humör och skuttat vidare trots det höstdeppande som spridit sig runt på Vacksta.
I morse var jag till och med uppe med tuppen för att ta en joggingrunda innan dansen började. Dansen visade sig dessvärre vara "inställd" och vi fick jobba vidare med vårt egna pass. Hur mkt som blev gjort behöver vi inte gå in på. Kan säga att det blev med politiksnack på slutet än att öva in danssteg.

Men kan jag inte sitta stilla här längre, känner rastlösheten komma krypande. Emelie och jag diskuterade om jag kanske lider av någon bokstavskombination, eller om det bara är att jag kryper ur skinnet när jag känner mig uttråkad. Vilket händer ofta ? haha. Ne, jag ska ta och sysselsätta mig nu.

Just det, i morgon blir det förmodligen en "lill lördag". Kan bli väldigt trevligt !

Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0