Jaaaaa

 

Idag ska det bli en bra dag, det känner jag på mig. Är på bra humör och känner mig på något sätt lite barnsligt förväntansfull. Men det är inte därför att det är skolfoto idag. nej, inte alls. Jag kommer inte delta överhuvudtaget. Visst, säg att jag är tråkig men jag vill inte delta. Sagt är gjort.

Idag börjar jag inte förän halv ett. Vi har fått egentid till dansen men jag väntar förmodligen till morgondagen och börjar fundera ut lite idéer. För ikv ska jag gå på box-pass med Fredrik och klockan 20 har vi tjejer beachvolly träning. Ja, jag är faktiskt riktigt taggad !

I helgen ska jag och Elin servera inne i stan på ett 40-årskallas. Antar att resterande tid av helgen går till myspys hemma hos Elin. Spännande att få se hur Elin bor. Det är helt sjukt att jag aldrig varit där.

Och helgen efter det så beger jag mig i riktning mot Jämtland igen. Farmor och Lydia ska följa med över helgen för att hälsa på mamma och pappa. Det blir alldeles säkert en mysig helg och jag hoppas vädret är med oss, kanske för en liten utflykt upp på skutan. Sen hoppas jag på att få träffa Niclas och spendera lite tid tsm med honom. (:

Nu måste jag skynda mig på lektion....

hejsvejs
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0